پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150625
موشک‌باران لانه‌هاي داعش در صلاح‌الدين
تاریخ انتشار : 1393/12/06 12:16:47
نمایش : 1093
يک مسئول اطلاع‌رساني بسيج مردمي عراق گفت: ارتش عراق با همکاري نيروهاي مردمي مخفيگاه‌هاي داعش در جاده تکريت استان صلاح‌الدين را موشک‌باران کرده که به هلاکت ده‌ها تروريست داعش و سرکرده‌هاي آن منجر شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ارتش عراق با پشتيباني نيروهاي بسيج مردمي از سه جهت سرگرم پيشروي به طرف شمال استان صلاح الدين است که هدف از آن آزادسازي کامل تکريت و ساير شهرهاي اين استان است.

در همين ارتباط، «جعفر الجابري» عضو تيم اطلاع‌رساني بسيج مردمي عراق به خبرنگار فارس گفت: موشک‌هاي گراد و ال ۱۰۶ و ال ۲۰۷ ، مخفيگاه‌هاي داعش در مناطق البوعجيل، العلم، الدور و تکريت را براي چهارمين روز متوالي هدف گرفت.

وي افزود: موشک‌باران لانه‌هاي داعش در صلاح الدين نتايج مثبتي داشت که کمک زيادي به آزادسازي کامل اين استان از چنگ تروريست‌ها مي‌کند.

الجابري با اشاره به اينکه حملات عليه مواضع داعش در مناطق صلاح الدين، با کشته شدن ده‌ها تن از تروريست‌ها همراه بوده است، گفت: «علي نصير جعجوع» يک مقام امنيتي داعش در تکريت از جمله آنهايي بود که در موشک‌باران نيروهاي بسيج مردمي به هلاکت رسيد.

وي افزود: با توجه به نزديک بودن زمان عمليات نظامي آزادسازي تکريت و ديگر مناطق اشغالي صلاح الدين هزاران خانواده عراقي از شهرهاي الدور، تکريت، العلم و البوعجيل به سوي موصل سرازير شدند.

عضو تيم اطلاع رساني بسيج مردمي تاکيد کرد: ده‌ها تن ديگر از تروريست‌هاي داعش هم در حملات راکتي به مخفيگاه هايشان در دو منطقه «سورشناس» و «الدور» در شرق سامراء به هلاکت رسيدند.

الجابري افزود: چهار عامل انتحاري عرب تبار هم در حال تلاش براي نفوذ به يک مجتمع مسکوني در البغدادي در استان الانبار کشته شدند و «حمد محمود شکر الشريفي»،ملقب به ابومطر يکي از سرکرده‌هاي داعش هم که بازپرس دادگاه شرعي داعش بود، در نزديکي مجسر اليرموک در شهر موصل به هلاکت رسيد.

«کريم النوري» مشاور «هادي العامري» رئيس سازمان بدر عراق و از مسئولان بسيج مردمي اين کشور نيز خبر داد که هزاران تن از نيروهاي بسيج مردمي و نظاميان براي بزرگ‌ترين عمليات و آزادسازي شهر تکريت مرکز استان صلاح الدين آماده شده‌اند تا به ياري خداوند متعال صلاح الدين هم پس از ديالي به جمع استان‌هاي پاکسازي شده از لوث تروريسم بپيوندد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html